پرسش و پاسخ

مشتریان و متقاضیان امور اسباب کشی طبیعتاً به شرکت های حمل بار و باربری احتیاج دارند. با توجه به خدمات منحصر بفرد شرکت حمل بار و باربری بارکش، این موسسه بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.

در صورتی که راننده و مالک هرگونه خودروی باری هستیدکافیست خود را به دفتر حمل بار و باربری بارکش معرفی کنید و اطلاعاتی مثل نام خود، میزان تحمل وزن خودرو باریتان، محل سکونت و یک شماره تماس در اختیار شرکت بارکش قرار دهید. سپس  بر اساس نوع خودروی باری، محل زندگیتان و خدماتی که می توانید ارائه دهید با این شرکت همکاری می کنید.

شمایی که اسباب منحصربه ‌فرد و اساس خاصی مانند پیانو یا آکواریوم های بزرگ و مواردی از این قبیل دارید لازم نیست نگران حمل و جا به جایی آن در امور اسباب کشی باشید. نیروی ما در زمینه اثاث کشی حرفه ای و قابل اطمینان می باشند و صفر تا صد حمل اسباب خاص شما را از مبدا تا مقصد با تضمین سلامت بر عهده می گیرند.

هزینه دریافتی در شرکت حمل بار و باربری بارکش با توجه به خدماتی که به شما مشتریان و متقاضیان ارائه می دهد متفاوت می باشد. اما ما به شما اطمینان می دهیم که با توجه به میزان کیفیت، سرعت عملکرد، بیمه و تضمین سلامت بار و متخصص بودن نیروهای ما هزینه‌ای که از شما عزیزان دریافت می کنیم بسیار معقولانه است. با همه ی این ها شرکت بارکش با توجه به وضعیت اقتصادی کشور از نظر هزینه و قیمت سعی می کند به شما مشتریان با انعطاف قیمت بدهد.

اگه سوالی داری ، حتما بپرس!

نماد اعتماد الکترونیک