نیسان بار در فریدونکنار

نیسان بار در فریدونکنار | اثاث کشی در فریدونکنار | باربری در فریدونکنار | حمل بار در فریدونکنار

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین شرکتهای خدمات نیسان بار در فریدونکنار آشنا کنیم.در طول تاریخ، انسان برای رفع نیازهای خود ملزم به جابجایی بوده است. چه این جابجایی از نوع حمل بار به نقاط دیگر جهت تجارت و کار بوده و چه اینکه حمل اسباب و اثاثیه منزل بوده است. با افزایش جمعیت و گسترش راه ها و بزرگتر شدن جوامع، اهمیت این جابجایی نیز بیشتر شده به شکلی که حمل و نقل جاده ای، از دیرباز یکی از عوامل اصلی رشد تمدن بشری بوده است. به نحوی که اگر این جابجایی ها انجام نشود، ارتباط بین انسانها با مخاطره جدی روبرو میگردد.

باربری به اشکال مختلف، به دلایل مختلف و همچنین ابزارهای مختلفی انجام میگیرد. در جهان امروز ما، باربری و اثاث کشی عمدتا با استفاده از ماشین آلات بروز و پر قدرت انجام می شود و باربری به امر تخصصی مبدل گشته است. بسته به اندازه و حجم بارها ، ابعاد، وزن و نوع بارها، ممکن است که که این باربری ها به شکل باربری با وانت بار، باربری با نیسان بار، باربری با ایسوزو، باربری با خاور، باربری با تریلی، باربری با کامیون تک (10 تنی) و یا جفت (15 تنی) و … انجام شود

اما از آنجایی که در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین شرکتهای خدمات نیسان بار در فریدونکنار بپردازیم، پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات در مورد شرکتهای ارائه دهنده خدمات باربری گسترده تر و ویژه در شهرستان فریدونکنار، صفحه مربوط به لیست بهترین شرکتهای باربری در فریدونکنار را مشاهده کنید. امروزه شرکت های باربری با انجام صفر تا صد مراحل اثاث کشی و باربری در شهرهای مختلف ، مشتری را از هرگونه انجام کارهای اضافی به دور می دارند. از این رو اغلب افسعادت ترجیح می دهند تا این پروسه را از ابتدای امر تا انتها به این شرکت ها بسپارند و خود از مهلکه مبرا باشند.

شرکتها و افسعادت زیادی امروزه برای آسان سازی حمل و نقل پا به عرصه گذاشته اند. ما در بارکش لیستی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات نیسان بار در فریدونکنار مازندران را برای شما در ادمه تهیه کردیم تا بتوانید با راحتی بیشتر به مقایسه نقاط قوت شرکتها بپردازید و بهترین شرکت نیسان بار در فریدونکنار را انتخاب کنید.

لیست بهترین شرکتهای خدمات نیسان بار در فریدونکنار

در زیر جدولی از اسامی و شماره تلفن شرکتهای خدمات نیسان بار در فریدونکنار را مشاهده میکنید.

نام شرکتتلفن تماس
شرکت باربری و نیسان بار آرمان بار کاسپین فریدونکنار09115111795
شرکت باربری و نیسان بار موسوی فریدونکنار01135373072
شرکت باربری و نیسان بار فروتن فریدونکنار01132373674
شرکت باربری و نیسان بار هامون فریدونکنار01135373071
شرکت باربری و نیسان بار رحمانیان فریدونکنار09011142203
شرکت باربری و نیسان بار باستانی فریدونکنار09210709766
شرکت باربری و نیسان بار انتظامی فریدونکنار09910216516
شرکت باربری و نیسان بار سعادت فریدونکنار09908021574

09910216516

تصویر صفحه اصلی

لیست قیمت نیسان بار از مبدا فریدونکنار به سایر شهرهای ایران (و بالعکس)

از مبدا مازندرانقیمت کرایه (میلیون تومان)
به مقصد تهران2
به مقصد گرگان1.5
به مقصد مشهد4
به مقصد بجنورد3
به مقصد قم2.5
به مقصد ساوه2.5
به مقصد اراک3
به مقصد بروجرد3.5
به مقصد خرم آباد4
به مقصد اهواز5
به مقصد کاشان3
به مقصد اصفهان4
به مقصد اباده5
به مقصد شیراز6.5
به مقصد یزد5
به مقصد سیرجان7
به مقصد بندرعباس8.5
به مقصد قشم9
به مقصد کیش10
به مقصد تربت حیدریه5
به مقصد بیرجند6.5
به مقصد زاهدان7.5
به مقصد عسلویه8.5
به مقصد چابهار11
به مقصد کرمان7.5
به مقصد کرمانشاه4.5
به مقصد سنندج4.5
به مقصد همدان3.5
به مقصد قزوین3
به مقصد زنجان4
به مقصد تبریز5
به مقصد ارومیه5.5
به مقصد رشت2.5
به مقصد آستارا3.3
به مقصد اردبیل3.8
نکته: کرایه ها ممکن است براساس تورم اقتصادی کشور تغییر کند

لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار

شرکت باربری و نیسان بار آرمان بار کاسپین 09115111795

اولین شرکت از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار، شرکت آرمان بار کاسپین است. در واقع شرکت ارمان بار کاسپین با داشتن بیش از 25 سال سابقه در حوزه باربری و اثاث کشی، همیشه یکی از شرکتهای پیشرو و درجه 1 محسوب میگردد و پیشنهاد اول ما به شما برای دریافت خدمات نیسان بار در فریدونکنار، شرکت ارمان بار است. از جمله خدمات شرکت آرمان بار، پوشش سراسری این شرکت در کل کشور است. به این معنی که فرقی نمیکند که شما در کجای کشور به خدمات این شرکت نیاز دارید. این شرکت همیشه آماده ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود است.

از دیگر مزیت های این شرکت در حوزه نیسان بار در فریدونکنار، رائه خدمات سریع و 0 تا 100 باربری توسط پرسنل این شرکت است. به این معنی که پرسنل این شرکت میتوانند تمامی مراحل باربری و اثاث کشی را از بسته بندی و بارگیری تا انتقال و جایگذاری به طور کامل به عهده گیرند و برای شما انجام دهند. این در کنار این مسئله است که شرکت آرمان بار دارای پرسنلی متخصص و آموزش دیده هستند که همین امر احتمال آسیب دیدگی وسایل و لوازم شما در حین جابجای را به حداقل ممکن میرساند.

جهت تماس با شرکت باربری آرمان بار فریدونکنار از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار می توانید با شماره ۰۹۱۱۷۴۲۲۲۳۲ با این شرکت در تماس باشید.

شرکت آرمان بار کاسپین | باربری | اثاث کشی | نیسان بار | اسباب کشی | جابجایی اثاثیه منزل
شرکت آرمان بار کاسپین | باربری | اثاث کشی | نیسان بار | اسباب کشی | جابجایی اثاثیه منزل

شرکت باربری و نیسان بار موسوی 01135373072

دیگر شرکتی که در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار قرار میگیرد، شرکت باربری و نیسان بار موسوی می باشد. این شرکت نیز با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که دارد، در این لیست قرار گرفته است. از مزیت های شرکت نیسان بار موسوی، بهره گیری این شرکت از نیروهای متخصص، آموزش دیده و با تجربه در این حوزه است. نیروهای این شرکت طی دوره های چند ماهه در زمینه های مختلف باربری و نیسان بار، یکی از قابل هامون ترین نیروهای این حوزه محسوب می گردد.

از طرف دیگر، استفاده شرکت نیسان بار موسوی از تجهیزات و ماشین آلات بروز و مدرنف این شرکت را به شرکتی پیشگام تبدیل کرده است. ماشین های شرکت نیسان بار موسوی همیشه کلیه لوازم مورد نیاز را به همراه خود دارند. از طرف دیگر، ماشین ها و خودرو های شرکت نیسان بار موسوی به صورت مداوم و دوره ای مکلف به انجام چک ها و بررسی های فنی پیشرفته و اساسی هستند تا خیال مشتریان و شرکت همیشه از کیفیت خودروهای این شرکت جمع و مطمئن باشد.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار موسوی فریدونکنار از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار می توانید با شماره 01135373072 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار فروتن 01132373674

سومین شرکت از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار، شرکت باربری و اثاث کشی فروتن است. اصلی ترین ویژگی این شرکت که مارا مجاب کرده تا آن را در این لیست جای دهیم، قیمت های مقرون بصرفه و فوق العاده این شرکت است. در واقع شرکت باربری فروتن با درک عمیق از شرایط اقتصادی موجود در کشور، و با متعادل سازی و سبک سازی قیمت ها، سعی کرده تا به نوعی از اقتصاد مشتریان خود محافظت کند.

موضوع دیگری که شرکت باربری و نیسان بار فروتن را برجسته میکند، سرعت بالای انجام فرایندهای باربری و اثاث کشی در فریدونکنار توسط این شرکت است. این مطابق با اصل سرعت در خدمت رسانی عمل می نماید. در واقع هر زمانی که شما با شرکت برای درخواست حمل بار یا اثاث کشی تماس بگیرید ، پرسنل شرکت باربری فروتن در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند و پروسه کاری شما را به انجام می رسانند. خصوصا درباره اثاث کشی این نکته مهم است چرا که در صورت طولانی شدن فرایند اثاث کشی ، صاحب منزل و همینطور تیم اثاث کشی خسته و آزرده خاطر می شوند.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار فروتن فریدونکنار از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار می توانید با شماره 01132373674 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار هامون 01135373071

چهارمین شرکت در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار، شرکت باربری و نیسان بار هامون است. از جمله ویژگی های این شرکت، پرسنل آموزش دیده و متخصص آن است. مزیت دیگر این شرکت، مجهز بودن خودرو های این شرکت است. خودرو های شرکت باربری و نیسان بار هامون، همیشه وسایلی مانند پتو و نایلون حباب دار را در خودروهای خود دارند تا همیشه از سلامت و کفیت کالاها و لوازم مشتریان خود محافظت لازم را به عمل بیاورند.

شرکت باربری هامون نیز جزو با سابقه ترین و مورد هامون ترین شرکتهای باربری و نیسان بار در استان مازندران است که سالیان متمادی در این حوزه فعالیت دارد و توانسته مشتریان زیادی را در زیر چتر کاری خود قرار دهد. سرعت بالای باربری در کنار تجهیزات مدرن و با کیفیت از شاخصه های شرکت باربری و نیسان بار هامون محسوب میشود و همین امر این شرکت را به یکی از شرکت های برتر نیسان بار در فریدونکنار بدل کرده است.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار هامون فریدونکنار از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار می توانید با شماره 01135373071 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار رحمانیان 09011142203

شرکت بعدی که در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار به ان میرسیم، شرکت رحمانیان است. این شرکت دارای امتیازات و تمایزات بسیاری است مانند نیروهای آموزش دیده، مشاوره رایگان، سرعت عمل بالا و تجهیزات کامل. از دیگر ویژگی های این شرکت، ارائه بارنامه های رسمی به مشتریان است. اما بارنامه چیست و چه کاربردی دارد؟

بارنامه در واقع یک توافق دوطرفه بین صاحب بار و شرکت باربری است که ثابت می کند مشتری چه میزان وسیله و در صحت و سلامت وسایل به شرکت باربری تحویل داده است. به موجب این بارنامه در صورت خسارت و یا آسیب به وسایل شرکت باربری موظف است خسارت وارده را جبران نماید و باید محموله را همان گونه که از مشتری دریافت کرده تحویل مقصد بدهد.

دیگر ویژگی این شرکت به عهده گرفتن اثاث کشی از صفر تا صد است. برای این منظور شرکت باربری در صورت درخواست مشتری برای به عهده گرفتن کار از ابتدا تا انتها وارد عمل می شود. به این صورت که از مرحله بسته بندی وسایل تا تخلیه و جابجایی آن ها را بر عهده می گیرد. در صورت درخواست مشتری وسایل بسته بندی مانند نایلون حبابدار ، چسب و ماژیک را شرکت باربری تهیه می کند و در اولین قرار با خود به منزل مشتری می برند. با این کار اثاث کشی خود را از مرحله بسته بندی وسایل تا بارگیری و تخلیه بار و جابج کردن وسایل را به شرکت باربری و اثاث کشی رحمانیان فریدونکنار بسپارید.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار رحمانیان فریدونکنار از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار می توانید با شماره 09011142203 با این شرکت در تماس باشید.

نیسان بار در فریدونکنار | باربری در فریدونکنار | اثاث کشی در فریدونکنار

نیسان بار در فریدونکنار | باربری در فریدونکنار | اثاث کشی در فریدونکنار
نیسان بار در فریدونکنار | باربری در فریدونکنار | اثاث کشی در فریدونکنار

شرکت باربری و نیسان بار باستانی 09210709766

ششمین شرکت در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار شرکت باربری و نیسان بار باستانی است. این شرکت نیز مانند دیگر شرکتهای این لیست، دارای خدمات و امتیازات متنوعی مانند سرعت در انجام کار، پرسنل با تجربه و آموزش دیده، پشتیبانی 24 ساعته رایگان و تجهیزات مدرن است. اما یکی از خدمات این شرکت دارای اهمیت ویژه ایست و آن ارائه خدمات بیمه نامه باربری در فریدونکنار است.

اما بیمه نامه باربری چیست؟

بیمه نامه های باربری در واقع نوعی اسناد کتبی هستند که توسط شرکت های بیمه و به درخواست بیمه گذار تنظیم می گردند. به موجب این سند شرکت بیمه متعهد می شود چنان چه در طی مسیر حمل کالا و اثاثیه از لحظه شروع جا به جایی تا لحظه رسیدن کالا به مقصد نهایی ، خسارتی اعم از هوایی ، زمینی و دریایی به اثاثیه و کالای در حال جابجایی وارد گردد  و خسارت جزو تعهدات درج شده در قرارداد شرکت بیمه باشد ، بیمه باربری این خسارت را جبران نماید.

از مزایای این بیمه این است که باعث گسترش تجارت کالا می شود و هرگونه خسارات احتمالی از پیش جبران می شود. به علاوه این بیمه برای شرکت های باربری نیز یک اطمینان خاطر ایجاد می کند تا با خیال راحت و بدون استرس و نگرانی اقدام به ارائه خدمات به مشتریان خود نمایند.

شرکت نیسان بار باستانی در فریدونکنار نیز از جمله شرکت هایی است که برای اطمینان خاطر خود و مشتریانش اقدام به صدور بیمه نامه های باربری قبل از حرکت کالا می کند.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار باستانی فریدونکنار از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار می توانید با شماره 09210709766 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار انتظامی 09910216516

در ادامه لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار به شرکت باربری و نیسان بار انتظامی میرسیم. این شرکت با داشتن یک تیم مشاوره بسیار قدرتمند، به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات باربری و نیسان بار در فریدونکنار می پردازد. در ابتدای امر با تماس اولیه با شرکت باربری انتظامی درباره زمان حرکت و حمل و نقل اثاثیه و انتخاب خودروی باربری مناسب به مشتریان مشورت می دهد. این مشاوره باعث می شود تا شما یک اثاث کشی آسان و بدون دردسر را تجربه کنید.

از دیگر مزیت های شرکت باربری و اثاث کشی انتظامی، سرعت بالای پرسنل این شرکت در انجام عملیات باربری و اثاث کشی می باشد. اما به دلیل تجربه بالای پرسنل این شرکت، سرعت بالا با دقت بالا ادغام شده و این سرعت بالا به هیچ وجه باعث آسیب رسیدن به لوازم و سایل شما نخواهد شد. همچنین نحوه چینش صحیح لوازم در نیسان و استفاده از پتو و نایلونهای حباب دار، باعث حفاظت هرچه بیشتر از لوازم و وسایل شما حین جابجایی بین شهری خواهد بود.

چنانچه قصد جابجایی بار خود به وسیله نیسان بار را دارید، چه برای مقاصد درون استانی مانند نور،عباس آباد، سرخ رود ، محمود آباد و …. و چه برای مقاصد خارج از استان مانند اصفهان، اراک، اهواز و …، یکی از شرکتهای پیشنهادی ما، شرکت باربری و نیسان بار انتظامی فریدونکنار است.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار انتظامی فریدونکنار از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار می توانید با شماره 09910216516 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار سعادت 09908021574

آخرین شرکتی که در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار به آن میرسیم، شرکت باربری و نیسان بار سعادت فریدونکنار است. شرکت باربری سعادت فریدونکنار قبل از ارائه خدمات هزینه های نهایی رو برآورد می کند. این هزینه ها با توجه به تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل بار ، تعداد طبقات ساختمان ، مدت زمان باربری و اثاث کشی و سایر عوامل اثر گذار بر قیمت ها تخمین زده می شود و قبل از شروع پروسه به مشتریان اعلام می شود.

ویژگی دیگری که در این شرکت به چشم می خورد امکان ارائه خدمات به صورت شهری و بین شهری است. شرکت باربری سعادت برای ارائه خدمات همیشه آماده به کار است. اگر قصد انجام اثاث کشی و باربری در فریدونکنار به سایر شهرهای استان مازندران و یا حتی سایر شهرهای خارج از استان را دارید کافی است با شرکت خدمات باربری سعادت تماس بگیرید تا در اسرع وقت اثاث کشی را به انجام برساند.

برای تماس با شرکت باربری و نیسان بار سعادت فریدونکنار از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در فریدونکنار با شماره 09908021574 تماس بگیرید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین شرکتهای باربری و نیسان بار در شهرستان فریدونکنار را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده بتوانید از خدمات آنها استفاده کنیم. تمامی این شرکتها دارای سوابق خوب و مشخص، پرسنل آموزش دیده، مشاوره قدرتمند، ماشین آلات بروز و مجهز هستند. لطفا چنانچه از خدمات این شرکتها بهره بردید، در مورد تجربیات خود در زیر همین مقاله بنویسید تا دیگران نیز از تجربه شما بهره مند گردند. آرزوی ما سلامتی و خوشحالی شماست.

برچسب ها
نوشتهٔ پیشین
نیسان بار در محمودآباد
نوشتهٔ بعدی
نیسان بار در چمستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست