نیسان بار در گنبدکاووس

نیسان بار در گنبدکاووس| اثاث کشی در گنبدکاووس| باربری در گنبدکاووس| حمل بار در گنبدکاووس

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین شرکتهای خدمات نیسان بار در گنبدکاووس آشنا کنیم.در طول تاریخ، انسان برای رفع نیازهای خود ملزم به جابجایی بوده است. چه این جابجایی از نوع حمل بار به نقاط دیگر جهت تجارت و کار بوده و چه اینکه حمل اسباب و اثاثیه منزل بوده است. با افزایش جمعیت و گسترش راه ها و بزرگتر شدن جوامع، اهمیت این جابجایی نیز بیشتر شده به شکلی که حمل و نقل جاده ای، از دیرباز یکی از عوامل اصلی رشد تمدن بشری بوده است. به نحوی که اگر این جابجایی ها انجام نشود، ارتباط بین انسانها با مخاطره جدی روبرو میگردد.

باربری به اشکال مختلف، به دلایل مختلف و همچنین ابزارهای مختلفی انجام میگیرد. در جهان امروز ما، باربری و اثاث کشی عمدتا با استفاده از ماشین آلات بروز و پر قدرت انجام می شود و باربری به امر تخصصی مبدل گشته است. بسته به اندازه و حجم بارها ، ابعاد، وزن و نوع بارها، ممکن است که که این باربری ها به شکل باربری با وانت بار، باربری با نیسان بار، باربری با ایسوزو، باربری با خاور، باربری با تریلی، باربری با کامیون تک (10 تنی) و یا جفت (15 تنی) و … انجام شود

اما از آنجایی که در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین شرکتهای خدمات نیسان بار در گنبدکاووس بپردازیم، پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات در مورد شرکتهای ارائه دهنده خدمات باربری گسترده تر و ویژه در شهرستان گنبدکاووس، صفحه مربوط به لیست بهترین شرکتهای باربری در گنبدکاووس را مشاهده کنید. امروزه شرکت های باربری با انجام صفر تا صد مراحل اثاث کشی و باربری در شهرهای مختلف ، مشتری را از هرگونه انجام کارهای اضافی به دور می دارند. از این رو اغلب افداودی ترجیح می دهند تا این پروسه را از ابتدای امر تا انتها به این شرکت ها بسپارند و خود از مهلکه مبرا باشند.

چنانچه به دنبال شماره تلفن و آدرس شرکتهای نیسان بار در گنبدکاووس استان گلستان جهت انجام امور باربری، اثاث کشی، اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل و حمل بار درون شهری و بیرون شهری هستید. لیست زیر را مطالعه کنید. شرکتها و افراد زیادی امروزه برای آسان سازی حمل و نقل پا به عرصه گذاشته اند. ما در بارکش لیستی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات نیسان بار در گنبدکاووس استان گلستان را برای شما در ادمه تهیه کردیم تا بتوانید با راحتی بیشتر به مقایسه نقاط قوت شرکتها بپردازید و بهترین شرکت نیسان بار در گنبدکاووس را انتخاب کنید.

لیست بهترین شرکتهای خدمات نیسان بار در گنبدکاووس

در زیر جدولی از اسامی و شماره تلفن شرکتهای خدمات نیسان بار در گنبدکاووس را مشاهده میکنید.

نام شرکتتلفن تماس
شرکت باربری و نیسان بار آرمان بار کاسپین گنبدکاووس09115111795
شرکت باربری و نیسان بار اشراقی گنبدکاووس09301637713
شرکت باربری و نیسان بار مهدوی گنبدکاووس09054955040
شرکت باربری و نیسان بار اشکوری گنبدکاووس09383151795
شرکت باربری و نیسان بار چگنی گنبدکاووس09910216516
شرکت باربری و نیسان بار خاموشی گنبدکاووس09011142203
شرکت باربری و نیسان بار امانی گنبدکاووس09908021574
شرکت باربری و نیسان بار داودی گنبدکاووس09118948789

تصویر صفحه اصلی

لیست قیمت نیسان بار از مبدا گنبدکاووس به سایر شهرهای ایران (و بالعکس)

در جدول زیر میتوانید قیمتهای بروز باربری و نیسان بار در شهرستان گنبدگاووس استان گلستان را مشاهده کنید. این لیست شامل تعرفه 1402 قیمت باربری و نیسان بار از گنبدکاووس به سایر شهرهای کشور می باشد.

شهر مقصدنیسان بار
بجنورد2 میلیون تومان
مشهد3 میلیون تومان
تربت حیدریه3.7 میلیون تومان
بیرجند5 میلیون تومان
زاهدان6.5 میلیون تومان
چابهار9.5 میلیون تومان
بابل1.5 میلیون تومان
تهران3 میلیون تومان
رامسر2.8 میلیون تومان
رشت3.5 میلیون تومان
آستارا4.2 میلیون تومان
اردبیل5 میلیون تومان
تبریز7 میلیون تومان
قم3.7 میلیون تومان
کاشان4.5 میلیون تومان
اصفهان5.2 میلیون تومان
آباده6.2 میلیون تومان
شیراز7.2 میلیون تومان
سمنان3.5 میلیون تومان
دامغان3 میلیون تومان
شاهرود3.2 میلیون تومان
ساوه3.5 میلیون تومان
اراک4 میلیون تومان
بروجرد5 میلیون تومان
خرم آباد5.5 میلیون تومان
یزد6 میلیون تومان
سیرجان7 میلیون تومان
بندرعباس8.5 میلیون تومان
قشم9 میلیون تومان
کیش10 میلیون تومان
اهواز6.5 میلیون تومان
همدان5 میلیون تومان
کرمانشاه6 میلیون تومان
سنندج6 میلیون تومان

لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس

شرکت باربری و نیسان بار آرمان بار کاسپین گنبدکاووس 09115111795

اولین شرکت از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس، شرکت آرمان بار کاسپین است. در واقع شرکت ارمان بار کاسپین با داشتن بیش از 25 سال سابقه در حوزه باربری و اثاث کشی، همیشه یکی از شرکتهای پیشرو و درجه 1 محسوب میگردد و پیشنهاد اول ما به شما برای دریافت خدمات نیسان بار در گنبدکاووس، شرکت ارمان بار است. از جمله خدمات شرکت آرمان بار، پوشش سراسری این شرکت در کل کشور است. به این معنی که فرقی نمیکند که شما در کجای کشور به خدمات این شرکت نیاز دارید. این شرکت همیشه آماده ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود است.

از دیگر مزیت های این شرکت در حوزه نیسان بار در گنبدکاووس، رائه خدمات سریع و 0 تا 100 باربری توسط پرسنل این شرکت است. به این معنی که پرسنل این شرکت میتوانند تمامی مراحل باربری و اثاث کشی را از بسته بندی و بارگیری تا انتقال و جایگذاری به طور کامل به عهده گیرند و برای شما انجام دهند. این در کنار این مسئله است که شرکت آرمان بار دارای پرسنلی متخصص و آموزش دیده هستند که همین امر احتمال آسیب دیدگی وسایل و لوازم شما در حین جابجای را به حداقل ممکن میرساند.

جهت تماس با شرکت باربری آرمان بار گنبدکاووس از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس می توانید با شماره 09115111795 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت آرمان بار کاسپین | باربری | اثاث کشی | نیسان بار | اسباب کشی | جابجایی اثاثیه منزل
شرکت آرمان بار کاسپین | باربری | اثاث کشی | نیسان بار | اسباب کشی | جابجایی اثاثیه منزل

شرکت باربری و نیسان بار اشراقی گنبدکاووس 09301637713

دیگر شرکتی که در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس قرار میگیرد، شرکت باربری و نیسان بار اشراقی می باشد. این شرکت نیز با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که دارد، در این لیست قرار گرفته است. از مزیت های شرکت نیسان بار اشراقی، بهره گیری این شرکت از نیروهای متخصص، آموزش دیده و با تجربه در این حوزه است. نیروهای این شرکت طی دوره های چند ماهه در زمینه های مختلف باربری و نیسان بار، یکی از قابل اشکوری ترین نیروهای این حوزه محسوب می گردد.

از طرف دیگر، استفاده شرکت نیسان بار اشراقی از تجهیزات و ماشین آلات بروز و مدرنف این شرکت را به شرکتی پیشگام تبدیل کرده است. ماشین های شرکت نیسان بار اشراقی همیشه کلیه لوازم مورد نیاز را به همراه خود دارند. از طرف دیگر، ماشین ها و خودرو های شرکت نیسان بار اشراقی به صورت مداوم و دوره ای مکلف به انجام چک ها و بررسی های فنی پیشرفته و اساسی هستند تا خیال مشتریان و شرکت همیشه از کیفیت خودروهای این شرکت جمع و مطمئن باشد.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار اشراقی گنبدکاووس از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس می توانید با شماره 09301637713 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار مهدوی گنبدکاووس 09054955040

سومین شرکت از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس، شرکت باربری و اثاث کشی مهدوی است. اصلی ترین ویژگی این شرکت که مارا مجاب کرده تا آن را در این لیست جای دهیم، قیمت های مقرون بصرفه و فوق العاده این شرکت است. در واقع شرکت باربری مهدوی با درک عمیق از شرایط اقتصادی موجود در کشور، و با متعادل سازی و سبک سازی قیمت ها، سعی کرده تا به نوعی از اقتصاد مشتریان خود محافظت کند.

موضوع دیگری که شرکت باربری و نیسان بار مهدوی را برجسته میکند، سرعت بالای انجام فرایندهای باربری و اثاث کشی در گنبدکاووس توسط این شرکت است. این مطابق با اصل سرعت در خدمت رسانی عمل می نماید. در واقع هر زمانی که شما با شرکت برای درخواست حمل بار یا اثاث کشی تماس بگیرید ، پرسنل شرکت باربری مهدوی در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند و پروسه کاری شما را به انجام می رسانند. خصوصا درباره اثاث کشی این نکته مهم است چرا که در صورت طولانی شدن فرایند اثاث کشی ، صاحب منزل و همینطور تیم اثاث کشی خسته و آزرده خاطر می شوند.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار مهدوی گنبدکاووس از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس می توانید با شماره 09054955040 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار اشکوری گنبدکاووس 09383151795

چهارمین شرکت در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس، شرکت باربری و نیسان بار اشکوری است. از جمله ویژگی های این شرکت، پرسنل آموزش دیده و متخصص آن است. مزیت دیگر این شرکت، مجهز بودن خودرو های این شرکت است. خودرو های شرکت باربری و نیسان بار اشکوری، همیشه وسایلی مانند پتو و نایلون حباب دار را در خودروهای خود دارند تا همیشه از سلامت و کفیت کالاها و لوازم مشتریان خود محافظت لازم را به عمل بیاورند.

شرکت باربری اشکوری نیز جزو با سابقه ترین و مورد اشکوری ترین شرکتهای باربری و نیسان بار در استان گلستان است که سالیان متمادی در این حوزه فعالیت دارد و توانسته مشتریان زیادی را در زیر چتر کاری خود قرار دهد. سرعت بالای باربری در کنار تجهیزات مدرن و با کیفیت از شاخصه های شرکت باربری و نیسان بار اشکوری محسوب میشود و همین امر این شرکت را به یکی از شرکت های برتر نیسان بار در گنبدکاووس بدل کرده است.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار اشکوری گنبدکاووس از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس می توانید با شماره 09383151795 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار چگنی گنبدکاووس 09910216516

شرکت بعدی که در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس به ان میرسیم، شرکت چگنی است. این شرکت دارای امتیازات و تمایزات بسیاری است مانند نیروهای آموزش دیده، مشاوره رایگان، سرعت عمل بالا و تجهیزات کامل. از دیگر ویژگی های این شرکت، ارائه بارنامه های رسمی به مشتریان است. اما بارنامه چیست و چه کاربردی دارد؟

بارنامه در واقع یک توافق دوطرفه بین صاحب بار و شرکت باربری است که ثابت می کند مشتری چه میزان وسیله و در صحت و سلامت وسایل به شرکت باربری تحویل داده است. به موجب این بارنامه در صورت خسارت و یا آسیب به وسایل شرکت باربری موظف است خسارت وارده را جبران نماید و باید محموله را همان گونه که از مشتری دریافت کرده تحویل مقصد بدهد.

دیگر ویژگی این شرکت به عهده گرفتن اثاث کشی از صفر تا صد است. برای این منظور شرکت باربری در صورت درخواست مشتری برای به عهده گرفتن کار از ابتدا تا انتها وارد عمل می شود. به این صورت که از مرحله بسته بندی وسایل تا تخلیه و جابجایی آن ها را بر عهده می گیرد. در صورت درخواست مشتری وسایل بسته بندی مانند نایلون حبابدار ، چسب و ماژیک را شرکت باربری تهیه می کند و در اولین قرار با خود به منزل مشتری می برند. با این کار اثاث کشی خود را از مرحله بسته بندی وسایل تا بارگیری و تخلیه بار و جابج کردن وسایل را به شرکت باربری و اثاث کشی چگنی گنبدکاووس بسپارید.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار چگنی گنبدکاووس از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس می توانید با شماره 09910216516 با این شرکت در تماس باشید.

نیسان بار در گنبدکاووس | باربری در گنبدکاووس | اثاث کشی در گنبدکاووس

نیسان بار در گنبدکاووس | باربری در گنبدکاووس | اثاث کشی در گنبدکاووس
نیسان بار در گنبدکاووس | باربری در گنبدکاووس | اثاث کشی در گنبدکاووس

شرکت باربری و نیسان بار خاموشی گنبدکاووس 09011142203

ششمین شرکت در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس شرکت باربری و نیسان بار خاموشی است. این شرکت نیز مانند دیگر شرکتهای این لیست، دارای خدمات و امتیازات متنوعی مانند سرعت در انجام کار، پرسنل با تجربه و آموزش دیده، پشتیبانی 24 ساعته رایگان و تجهیزات مدرن است. اما یکی از خدمات این شرکت دارای اهمیت ویژه ایست و آن ارائه خدمات بیمه نامه باربری در گنبدکاووس است.

اما بیمه نامه باربری چیست؟

بیمه نامه های باربری در واقع نوعی اسناد کتبی هستند که توسط شرکت های بیمه و به درخواست بیمه گذار تنظیم می گردند. به موجب این سند شرکت بیمه متعهد می شود چنان چه در طی مسیر حمل کالا و اثاثیه از لحظه شروع جا به جایی تا لحظه رسیدن کالا به مقصد نهایی ، خسارتی اعم از هوایی ، زمینی و دریایی به اثاثیه و کالای در حال جابجایی وارد گردد  و خسارت جزو تعهدات درج شده در قرارداد شرکت بیمه باشد ، بیمه باربری این خسارت را جبران نماید.

از مزایای این بیمه این است که باعث گسترش تجارت کالا می شود و هرگونه خسارات احتمالی از پیش جبران می شود. به علاوه این بیمه برای شرکت های باربری نیز یک اطمینان خاطر ایجاد می کند تا با خیال راحت و بدون استرس و نگرانی اقدام به ارائه خدمات به مشتریان خود نمایند.

شرکت نیسان بار خاموشی در گنبدکاووس نیز از جمله شرکت هایی است که برای اطمینان خاطر خود و مشتریانش اقدام به صدور بیمه نامه های باربری قبل از حرکت کالا می کند.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار خاموشی گنبدکاووس از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس می توانید با شماره  09011142203 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار امانی گنبدکاووس 09908021574

در ادامه لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس به شرکت باربری و نیسان بار امانی میرسیم. این شرکت با داشتن یک تیم مشاوره بسیار قدرتمند، به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات باربری و نیسان بار در گنبدکاووس می پردازد. در ابتدای امر با تماس اولیه با شرکت باربری امانی درباره زمان حرکت و حمل و نقل اثاثیه و انتخاب خودروی باربری مناسب به مشتریان مشورت می دهد. این مشاوره باعث می شود تا شما یک اثاث کشی آسان و بدون دردسر را تجربه کنید.

از دیگر مزیت های شرکت باربری و اثاث کشی امانی، سرعت بالای پرسنل این شرکت در انجام عملیات باربری و اثاث کشی می باشد. اما به دلیل تجربه بالای پرسنل این شرکت، سرعت بالا با دقت بالا ادغام شده و این سرعت بالا به هیچ وجه باعث آسیب رسیدن به لوازم و سایل شما نخواهد شد. همچنین نحوه چینش صحیح لوازم در نیسان و استفاده از پتو و نایلونهای حباب دار، باعث حفاظت هرچه بیشتر از لوازم و وسایل شما حین جابجایی بین شهری خواهد بود.

چنانچه قصد جابجایی بار خود به وسیله نیسان بار را دارید، چه برای مقاصد درون استانی مانند گرگان ،آق قلا ، بندر گز، مینودشت و …. و چه برای مقاصد خارج از استان مانند اصفهان، اراک، اهواز و …، یکی از شرکتهای پیشنهادی ما، شرکت باربری و نیسان بار امانی گنبدکاووس است.

جهت تماس با شرکت باربری و نیسان بار امانی گنبدکاووس از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس می توانید با شماره 09908021574 با این شرکت در تماس باشید.

شرکت باربری و نیسان بار داودی گنبدکاووس 09118948789

آخرین شرکتی که در لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس به آن میرسیم، شرکت باربری و نیسان بار داودی گنبدکاووس است. شرکت باربری داودی گنبدکاووس قبل از ارائه خدمات هزینه های نهایی رو برآورد می کند. این هزینه ها با توجه به تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل بار ، تعداد طبقات ساختمان ، مدت زمان باربری و اثاث کشی و سایر عوامل اثر گذار بر قیمت ها تخمین زده می شود و قبل از شروع پروسه به مشتریان اعلام می شود.

ویژگی دیگری که در این شرکت به چشم می خورد امکان ارائه خدمات به صورت شهری و بین شهری است. شرکت باربری داودی برای ارائه خدمات همیشه آماده به کار است. اگر قصد انجام اثاث کشی و باربری در گنبدکاووس به سایر شهرهای استان گلستان و یا حتی سایر شهرهای خارج از استان را دارید کافی است با شرکت خدمات باربری داودی تماس بگیرید تا در اسرع وقت اثاث کشی را به انجام برساند.

برای تماس با شرکت باربری و نیسان بار داودی گنبدکاووس از لیست بهترین شرکت های خدمات نیسان بار در گنبدکاووس با شماره 09118948789 تماس بگیرید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین شرکتهای باربری و نیسان بار در شهرستان گنبدکاووس را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده بتوانید از خدمات آنها استفاده کنیم. تمامی این شرکتها دارای سوابق خوب و مشخص، پرسنل آموزش دیده، مشاوره قدرتمند، ماشین آلات بروز و مجهز هستند. لطفا چنانچه از خدمات این شرکتها بهره بردید، در مورد تجربیات خود در زیر همین مقاله بنویسید تا دیگران نیز از تجربه شما بهره مند گردند. آرزوی ما سلامتی و خوشحالی شماست.

برچسب ها
نوشتهٔ پیشین
نیسان بار در مینودشت
نوشتهٔ بعدی
نیسان بار در آزادشهر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست